Sharon Bezembinder

Foto’s:
Video’s:

Over mij

Al heel lang droomde ik van een verre reis en/of buitenlandse stage en nu is het zo ver! Momenteel studeer ik Toegepaste psychologie en ik leg mijn studie nu een half jaar stil om naar Curaçao te gaan! Natuurlijk ga ik mijn familie en vrienden missen en dan met name mijn vriend John!! Maar dit is mijn grote droom en ik ga er voor!!

Ik vertrek op 26 februari en kom rond 1 augustus weer thuis!

Over mijn reis

Ik ga 20 weken vrijwilligerswerk doen bij de SGR-groep in Willemstad. Ik ga jongeren met ontwikkelingsstoornissen begeleiden en samen activiteiten ondernemen. Zo ga ik helpen op de dagbesteding en ga ik zelf nieuwe activiteiten verzinnen. Ik werk 4 dagen in de week en de overige 3 dagen ben ik heerlijk vrij! Ik heb er ontzettend veel zin in!

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Duitsland, Estland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.